river en vacker dröm

jag vet inte hur jag ska förhålla mig till allt. jag tänker att jag måste ta beslut om saker, bestämma mig, vara säker. och det bör ske nu nu nu. men det kanske är okej att ibland låta saker hända? bara leva i stunden och se vad som kommer. jag tror det betyder att man är mer lycklig i denna stund, men det kanske också betyder att den eventuella smärtan kommer att kännas mycket mer sen. för det är en sak som är säker. jag känner mycket. även om det ibland inte finns någon anledning till det, och även om känslan inte är rimlig. för känslor är inte rimliga. och jag tycker att man måste få visa sig sårbar ibland.

 

vad är meningen om vi ska gå runt och visa upp vår slipade fasad hela tiden? inte låta någon komma in på djupet? det får självklart inte gå till överdrift genom att älta allt och leva i det förflutna. men jag tror att vissa saker bör bearbetas för att kunna gå vidare. jag kanske har fel och det gäller säkert inte alla saker. men det här är bara de tankarna jag har just nu. en lördagsmorgon i början av oktober.

 

nu ska jag sluta skriva flummiga saker för snart ska jag träffa de finaste syskonen i hela vida världen.

trevlig helg!

 ickerelaterad bild från i somras. livet bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0