blue

så idag har vart en bra dag, eller hur? jag har invigt vårjackan, träffat emelie, ätit sushi, shoppat fina saker, fått sommarjobb (!), ätit god kvällsmat... ja lite så. men när jag avslutar dagen med att lyssna på jackson c frank får jag väl skylla mig själv att jag känner mig lite blå. 'blues run the game' och så vidare... men man får lov att vara lite blå då och då, tycker jag. det ingår liksom i detta vi kallar 'livet'.
 
imorgon kommer bli minst lika bra, jag ska upp och springa och sedan luncha med cicci som jag inte heller träffat på evigheter! får väl påminna mig själv att jag ska avsluta dagen med taylor swift istället eller nåt... 'I don't know about you, but I'm feeling twenty-two!', typ så! och lite fuldans på det.
 
yes!
 
mvh potatisnäsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0