positivaemilia

och där var sommaren igång, med jobb, värme och ensamhet. ja, det har bara gått en jävla dag. en jäääävla (JA jag tycker om att säga 'jävla') dag av att sitta hemma och jag känner mig bortglömd av alla. kanske inte alla. verkligen inte alla. borde jag belysa det positiva istället för det negativa i denna lilla blogg möjligtvis? det blir ju så att jag känner för att skriva av mig just dom studerna jag är rastlös, känner lite ångest och bara är lite allmänt blå. ja så är det.
 
låt oss ändra på det? jaha! bra första dag på jobbet! de äldre damerna går runt med sina 'klännings-scrubs' och bara ben och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. är det verkligen enligt vårdhygien-rutinerna...? haha det ser lite gammalmodigt ut hursom. jag log lite åt detta för mig själv i alla fall, sedan tog jag en kaffe i solen, tog emot några patienter och skrev lite journal. ganska chill första dag helt enkelt! är dock fortfarande för långsam och måste verkligen bli snabbare. men hey, dag ett. ge dig själv ett break emilia. en break / ett break? jag vet inte. svengelska in my <3.
 
jaha! hoppas lite på pissväder så att det känns bra att jobba typ! (den kommer jag ångra). och bra väder i augusti tack! då är jag ledig! och behöver inte skriva utropstecken och låtsas att jag är positiv! där har vi det! blogginlägget of the year! ha de!
 
jag - glad 'på riktigt'. trots slitet hår!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

dags att uppdatera!!!!!!!!!

2013-07-05 @ 21:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0